چند خبر خوب

- بالاخره جواب امتحان فرانسه بعد از سه ماه اومد که خوشبختانه تو دلف سطح A2 قبول شدم. حالا کلی برنامه برای سال جدید دارم که اگر وقتی باشه و حجم کارها کم باشه انجامش میدم، خیلی دلم میخواد بشینم برای B1 بخونم ولی اینقدر سرم شلوغه که دیگه وقتی نمونده.  

- یک ایمیل هم از سوریه اومده که گفته مورد شما در دست مطالعه است که خدا رو شکر دیگه از in process دراومده حالا ما که این همه صبر کردیم اینم روش تا ببینم بالاخره این مدیکال ما میاد یا نه.  

- خوشبختانه اون چند روز تعطیلی هم سرکار نرفتم و تو خونه فقط با بچه ها فیلم دیدیم و بیرون رفتیم، حالا کلی انرژی برای این ماه و بعد از عید ذخیره کردم چون تا عید باید اضافه کار اجباری داشته باشیم. البته من که گفتم نمی تونم هر روز را بیام چون کلی کلاس دارم حالا ببینم اونا چقدر موافقت میکنند. 

خلاصه که فعلاً کلی کار دارم تا ببینم چه مقدارش را می تونم انجام بدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مودودی چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ق.ظ http://taybadi.blogfa.com/

با آرزوی توفیق و کامکاری

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ق.ظ

موفق باشید

ستاره شرق یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://rsms.blogsky.com

سپاسگزارم

سورتمه سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ http://soortmeh.blogsky.com

خواستن بهترین مایه ی بقای اندیشه هایت است . هر چه خواستن شدیدتر باشد ، خواسته ات با شتابی افزون تر در زندگیت متجلی می شود . راه دولتمند شدن ، خواستن شدید آن است . در هر زمینه ی زندگی ، صمیمیت و شدت ، لازمه کامیابی است . مارک فیشر
قبولی در امتحان فرانسه هم مبارک
سالم و تندرست باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد