سلام نمی دونم چرا امروز حالم خوب نیست .این زبان فرانسه خیلی سخته کلی با انگلیسی فرق می کنه حا لا من تازه شروع کردم  تا ببینیم تا کجا پبش می ریم .

دیروز اصلآ روز خوبی برای اهل موسیقی و شعر نبود  روز بسیار بد وغم انگیزی بود.

من خودم اهل موسیقی و شعر نیستم ولی  وقتی خبر فوت بابک بیات و کما رفتن ناصر

عبدالهی رو شنیدم خیلی ناراحت شدم. بابک بیات خیلی حیف شد خدا رحمت کند بابام رو

کلی  سریا ل سلطان و شبان رو دوست داشت همیشه می گفت چه آهنگ قشنگی  داره

خدا کند  ناصر عبدالهی هم هر چه زودتر بهبود پیدا کنه یکی از آهنگاشو خیلی دوست دارم

هر وقت میشنوم گریم می گیره.  

دفتر نمره

یک چند روزی هست که یه دفتر نمره تو خونه درست کردم. قراربر این شده

که هر کدوم از بچه ها که کار خوب یا بد ی انجام می دن مثبت و منفی بگیرند بعد

آخر هر ماه هر کی مثبتش یبشتر شد جایزه بگیره. خلاصه که جو تو خونه جالب

شده هر کس دست از پا خطا میکنه اون یکی میگه مامان واسه این یه منفی بذار.

حالا دیروزم که جمعه بود کلی هم کار بوده که باید انجام میشده منم که خسته و مریض

بودم یه کم بیشتر از جمعه های قبل خوابیدم . وقتی بلند شدم دیدم پسرم خونه رو تا اندازه ای

جمع و جور کرده بعد رو کرده به من و می گه : مامان خانوم ، اسم خودتم رفته

جزو منفی ها. میگم چرا؟  مگه چیکار کردم؟ میگه: إ... امروز تا ظهر خواب بودین

من خونه رو مرتب کردم گفتم: عجب إ  نمی دونستم خوابیدن تو روز تعطیل جزو کارای بده

خلاصه که منم منفی گرفتم. اینم از دفتر نمرمون .