سلام به همگی، سال جدید را بعد از یک وقفه چند روزه بهتون تبریک میگم. انشاالله که برای همه سال خوب و پرباری باشد. خیلی دلم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواست تو این مدت چیزی بنویسم ولی کلی مشغول کار بودم و هستم. یک، چند روزی هم که به شدت مریض شدم و نتونستم سرکار برم. فعلاْ که یک روز جمعه برای استراحت داشتم که اونم تا چند ماهی به دلیل حضور در کلاس از دست دادم ولی سعی میکنم اگر وقتی شد حتی شده چند خط بنویسم.   

قبل از عید به دلیل درگیری زیاد راجب نتیجه‌ی شنای مشاهیر نتونستم چیزی بنویسم. به لطف خدا تیم شنای ۱۴-۱۳ سال خراسان رکورد تیمی ۲۰۰متر آزاد و ۱۰۰متر مختلط را زدند. البته مشاهیر و یکی دیگر از شناگرها رکورد ۱۰۰ متر شنای پروانه‌ی ۱۴-۱۳ سال را هم پایین آوردند که خوشبختانه نتایج خوبی بود. حالا ببینم تو این سال جدید چیکار میکنند.   

 

   

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام پورتال اطلاع رسانی دکنر غلامرضااسدالهی نماینده محبوب تربت جام وتایباد افتتاح شد لطفا لینکش اضافه کنید وبه همشهریان اطلاع دهید:www.asadollahi.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد