یک عاشقانه ی آرام

 

 بعضی اوقات آدم حسرت تواناییهای یک سری  آدمهای بزرگ رو می خوره. تا حالا شده فکر کنید که در طول چند سال زندگی چه کارهایی انجام دادید؟ من که با خوندن این کتاب ( یک عاشقانه ی آرام -  نادر ابراهیمی) هنوز تو کف این همه کار و تلاش این آدم بزرگم. هر صفحه که جلو می رفتم تازه پی به شخصیتش می بردم . باید اعتراف کنم که با خوندن این کتاب خیلی چیزها یاد گرفتم. تصمیم گرفتم تمام کتاباشو بخونم . واقعاً از ته دل واسش آرزوی سلامتی می کنم . به نظر من این آدم  نمونه کامل و برجسته ی انسان واقعی برای این مرز و بوم بوده  و هست. چون کاری نبوده  که این آدم واسه این مردم نکرده باشه. چند نمونه از شعرهاش رو اینجا بخونید.

 

 

 عشق به دیگری ضرورت نیست حادثه است.

عشق به وطن ضرورت است نه حادثه.

عشق به خدا ترکیبی ست از ضرورت و حادثه.

 

با تو بودن ، همیشه پر معناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

با تو یک کاسه آب، یک دریاست

بی تو، دردم، به وسعت صحراست

                             با تو بودن همیشه پر معناست

با تو آسان هزار کار خطیر

با تو ممکن جهاد با تقد یر

بی تو، با غم، برهنه همچو کویر

با تو یک غنچه، دشتی از گلهاست

                            با تو بودن همیشه پر معناست

ای تو، تعریف ناپذیرترین

بی تو، من، کوچک و حقیرترین

...

 

یک عاشفانه ی آرام

 

بعضی اوقات آدم حسرت تواناییهای یک سری  آدمهای بزرگ رو یاوقات شده فکر کنید که در طول چند سال زندگی چه کارهایی انجام دادید؟من که یا خوندن این کتاب ( یک عاشقانه ی آرام- نادر ابراهیمی) هنوز تو کف اینهمه کار و تلاش این آدم بزرگم. هر صفحه که جاو می رفتم تازه پی به شخصیتش می بردم . باید اعتراف کنم که با خوندن این کتاب خیلی چیزها یاد گرفتم. تصمیم گرفتم تمام کتاباشو بخونم .وافعاً از ته دل واسش آرزوی سلامتی می کنم . یه نظر من این آدم یک نمونه کامل و یرجسته ی انسان واقعی برای این مرزوبوم بوده و هست. چون کاری نبوده  که این آدم واسه این مردم نکرده باشه. چند نمونه از شعرهاش رو اینجا بخونید.

 

  عشق به دیگری ضرورت نیست حادثه است.

عشق به وطن ضرورت است نه حادثه.

عشق به خدا ترکیبی ست از ضرورت و حادثه.

 

با تو بودن ، همیشه پر معناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

با تو یک کاسه آب، یک دریاست

بی تو، دردم، به وسعت صحراست

                             با تو بودن همیشه پر معناست

با تو آسان هزار کار خطیر

با تو ممکن جهاد با تقد یر

بی تو، با غم، برهنه همچو کویر

با تو یک غنچه، دشتی از گلهاست

                            با تو بودن همیشه پر معناست

ای تو، تعریف ناپذیرترین

بی تو، من، کوچک و حقیرترین

...