غذای نم کشیده


چند شب پیش هول هولکی یه غذایی واسه بچه ها درست کردم . خیلی با خیال راحت غذا رو کشیدم بعدشم بچه هارو صدا کردم تا بیان شام بخورن. وقتی داشتم برنجو می کشیدم فهمیدم که له شده . به روم نیاوردم و خیلی با آرامش سرم به کارم گرم بود . تو دلم گفتم : الآن که اینو بزارم هر سه تایی یه چیزی میگن . اول واسه دختر کوچیکم کشیدم . دیدم یک قاشق خورد بعدش بهم گفت: مامان خانوم  چرا برنجت اینجوریه ؟ منم انگار چیزی اتفاق نیفتاده گفتم: مگه چه جوریه ؟ مثل همیشست. با یک قیافه ی جدی گفت: نخیرم . برنجت نم کشیده ، مگه نمیبینی به هم چسبیده. از بس نم کشیده اینجوری شده.
(شایدم راست میگفت .)

سلام به همگی دوستان باز مدت زیادی هستش که نتونستم چیزی بنویسم . حالا هر زمان که وقت کنم می نویسم . من نمی دونم چه بلایی سر این آرشیو ما در اومده چون قبلا تعداد صفحات اون پایین مشخص بود ولی الان هیچی نیست . لطفا هر کسی راجب آرشیو میدونه به منم بگه.