خبر جدید

در آغاز سال جدید منم می خوام یک تغییر و تحولی در سبک نوشتنم ایجاد کنم. می خوام لابه لای نوشته هام گزیده ای از ادبیات شفاهی زادگاهم تایباد ( شهرستانی مرزی و شرقی استان خراسان) استفاده کنم چون کمتر به صورت مکتوب بوده و هرگز برای عموم نوشته نشده. البته یکسری در کتابی به نام ادبیات شفاهی تایباد نوشته ی محمد ناصر مودودی از دوبیتهی ها و گویش ها استفاده شده که جای قدر دانی از این دوست گرامی را دارد. هدف، آشنایی عزیزان با این گویش هاست چون بسیاری از این گویش ها رو به زوال رفته و فقط نسل قدیم از آنها استفاده می کنند. با نوشتن می توان میزان همبستگی فرهنگ شفاهی ما را با فرهنگ سایر نواحی فارسی زبان در داخل و خارج از ایران مقایسه کرد و پی به عمق آن برد. امیدوارم که برای شما خوانندگان عزیز جذاب باشد.

خب فیلم 300 رو هم بعد از این همه جنجال به اتفاق بچه ها دیدم. اول از همه از سازنده سایت 300 خیلی متشکرم که هم چنین حرکتی کرده، دوم این که فیلم بسیار مزخرفی بود منی که اهل سینما و فیلم به صورت جدی نیستم از دیدن فیلم حالم به هم میخورد . به نظر من این فیلم همین اولش فروش بالایی خواهد داشت به مرور از فروشش کم میشه به قول داداشم ساخت این فیلم یه نصف روز وقت برده چون از لحاظ سینمایی که هیچی نداشت اونم واسه نسل جوون  که با جلوه های ویژه حال میکنه . خلاصه که هر کسی هم که فیلم رو ببینه به بعدی توصیه نخواهد کرد و این خودش جای خوشحالی داره . حالا ایرانیها به خاطر حساسیتی که ایجاد شده ممکن است که این فیلم رو ببینند ولی خارجی جماعت با دیدن این فیلم حال نمی کند که این خودش نشون دهنده شکست در فروش فیلمه . حالا یکی نیست بگه تو منتقد سینمایی داری نظر میدی به هر حال نظر من با دیدن فیلم اینه.      

سلامی گرم به همه عزیزان سال نو را به همه دوستان تبریک می گویم و آرزوی سال خوب و پرباری رو برای همه دارم.