رژیم


چند روز پیش با دختر بزرگم نشسته بودیم پای اخبار تلویزیون. اون راجب انقلاب و رژیم سوال میکرد منم به همون اندازه ای که اطلاعاتم به روز بود و میدونستم جوابش رو می دادم . خلاصه گرم صحبت کردن بودیم و مرتب تو صحبتمون گاهی لغت رژیم  به کار میرفت. دختر کوچیکم که از اول پای صحبت نبود و سنش هم به درک این مسائل قد نمیده بعد این که هاج و واج مارو نگاه میکرد حوصلش سر رفت و گفت: بابا..... بدون رژیم گرفتن هیچ کس لاغر نمیشه خودتونو خسته نکنید . من و دختر بزرگم  نگاهی با تعجب به هم کردیم بعدم چنان خندیدیم که دل درد گرفتیم .خلاصه که خیلی جالب بود . واقعآ خوش به حال بچه ها دنیایی دارند .

( از این به بعد باز هر سری که وقت کنم حتمآ می نویسم. )

سلامی دوباره نمی دونم چرا این لینکarabian_gulf  باز نمیشه به خاطر همونم من این لینک persian_gulf رو میزارم تا از این طریق به اون چیزی که میخواهیم برسیم . 

سلامی گرم

خب ‌‌، خب ، بعد از یک وقفه پنج ماهه دوباره سلامی گرم به همه ی خوانندگان عزیز.
این روزها وقت سر خاروندن ندارم به خاطر همینم نمی تونم بنویسم . این هفته هم استثناء شده اونم به خاطر این که بد جوری مریض بودم ونتونستم برم دانشگاه.‌‌ تو نوشته های قبلی نوشته بودم که دانشگاهم شهرستانه و باید سه روز از هفته رو برم اونجا اینه که وقتی هم می یام اینجا  به بقیه ی کلاسم و بچه ها می رسم . حالا به هر حال بگذریم چون این چند وقت مریض بودم از خبرها بی اطلاع بودم . دیشب تازه فهمیدم چه خبر بوده اینه که امروز گفتم هر جور شده منم این لینکarabian_gulf رو بذارم تو وبلاگم تا آمار گوگل بالاتر بره .واقعا دست لگو ماهی درد نکند ابتکار بسیار بجا و محکمی بود .خلیج فارس همیشه خلیج فارس میمونه.