سلام به همه. خب اینم از امروز کلی دلمون رو صابون زده بودیم که امروز عیده و تو خونه هستیم و یه کم استراحت میکنیم اینم که این جوری شد اعلام کردند که فردا عیده حالا من پیشاپیش این عید رو به همه ی عزیزان تبریک می گو یم. جمعه ی خوبی داشته باشید .

نظرات 2 + ارسال نظر
مشهدی‌ها شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:14 ب.ظ http://mashhadiha.com

سلام... امروز ساعت 5 همایش وبلاگ نویسی (سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد ) برگزار می شه. خوشحال می شیم بیای...

مرد بارانی یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.bardia9956.persianblog.com


سلام.منم مشهدیم.با تبادل لینک چطوری؟
.............................گاهی وقتا میخواستم پرتت کنم یه گوشه مثل یک کت سنگین ـــــــــ گاهی وقتا میگفتم که تو نمی زاری نفس بکشم و حرکت کنم ــــــــــاما حالا که آزادم تا لباسای سبک بپوشم و یا اصلا هیچ نپوشم ، احساس سرما میکنم و همیشه فکر میکنم که الان، چقــــــــــــــدر گرم می تونست باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد