انضباط

چند روز پیش تمام اتاقها رو  مثل دسته گل تمیز کرده بودم . هر چیزی سر جای خودش بود .وقتی بچه ها ازمدرسه اومدن چشمتون روز بد نبینه هر چیزی رو برداشته بودن همون جوری تو اتاق ول بود . خیلی عصبانی شدم به هر سه تایی شون گفتم :هر چی ریختید همه رو مرتب کنید باید یاد بگیرید که منضبط باشید . تو اون حال و هوا هم عصبانی بودم هم هی بهشون می گفتم : باید این خونه انضباط داشته باشه و از اینجور حرفا. دختر کوچیکم همینطوری که داشت جمع و جور می کرد گفت: ما مان مگه اینجا مدرسست که اینجوری میگی . منم که عصبانی بودم گفتم : آره اینجام مثل مدرسست باید اینجوری فکر کنید بعد اونم برداشت و گفت: خب اگه اینجا مدرسست پس چرا اینقدر ما رو میزاری مدرسه ؟ همینجا می مونیم ........
 
نظرات 1 + ارسال نظر
خسروپرویز دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:29 ق.ظ http://khosrowparviz.blogsky.com

درود بر شما!

مطالبی ساده و صمیمی می‌نویسید٬ بسیار لذت بخش است...
راستی٬ دخترتان درست می‌گوید٬ چرا برود مدرسه؟

شاد باشید٬ بدرود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد