همرنگی


چند روز پیش با دختر کوچیکم واسه گرفتن مانتو وشلوار  رفتیم مدرسه .تو راه که داشتیم می رفتیم خیلی خوشحال بود .تو همون حال و هوایی که داشت یکدفعه مثل اینکه چیزی به ذهنش رسیده باشه فورا پرسید:ما مان...؟
گفتم :بله...؟گفت:مانتو و شلوار مدرسم چه رنگیه؟؟
منم که قبلا رنگش رو دیده بودم گفتم:فکر کنم مایل به نارنجی باشه.
بعد مثل اینکه تو ذوقش بخوره گفت:اه....چه بد.....
منم که برام این ناراحتیش خیلی جالب بود پرسیدم:چی شد؟...چرا ناراحت شدی؟....
رو کرد به من و گفت:آخه من دوست داشتم صورتی باشه .
دوباره ازش با تعجب پرسیدم :حالا چرا از بین این همه رنگ صورتی؟
گفت:آخه چون پاکنم صورتیه .اگه نارنجی باشه به پاکنم نمی یاد .....
نظرات 1 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:31 ب.ظ http://farfromyou.persianblog.com

سلام...دوست عزیز مشهدی.وبلاگ فارسی شما به انداره انگلیش شما زیباست...به من سر بزنید..برای شما میل خواهم زد..به امید دیدار شما !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد